Kategori Uppräthåll

Introduktion: Att bygga en framgångsrik medarbetarresa inom hotellbranschen

Introduktion: Att bygga en framgångsrik medarbetarresa inom hotellbranschen I hotellbranschen, där varje gästupplevelse är avgörande, är medarbetarna hjärtat i verksamheten. Att attrahera, utveckla och behålla talangfulla medarbetare är avgörande för att kunna erbjuda exceptionell service, som i sin tur driver…

Read MoreIntroduktion: Att bygga en framgångsrik medarbetarresa inom hotellbranschen

Så här tar ni fram värderingar med hjälp av ‘The Culture Map i din hotellverksamhet.

Det här är del av steg 1 i ”Star Service Method”. Vår metod för att driva gästupplevelse. “The Culture Map” är ett strategiskt verktyg framtaget av Strategyzer som används för att designa och förstå företagskulturer. Detta verktyg är särskilt effektivt…

Read MoreSå här tar ni fram värderingar med hjälp av ‘The Culture Map i din hotellverksamhet.