Service Sessions
Afterwork

Tack Jens Dolk för Service Sessions STHLM 2 sept. Fotto Jobba Digitalt

Elisabeth Thomson & Anna Olbers

Intervju Session

1. Framtidens upplevelse: Vilka trender inom AI, teknologi och det mänskliga gästmötet tror du kommer dominera service excellence de kommande åren?
2. Framtidens medarbetare: Vilka egenskaper tror du framtidens medarbetare behöver tränas i?
3. Utmaningar: Vilka utmaningar står din verksamhet inför just nu, och hur hanterar ni dem?
4. Visions förverkligande: När ni firar att ni har uppnått er vision, hur ser ert koncept ut då?

Arrangörer

Oscar Lindeberg. VD Shool of service

Magdalena Höglund. VD She Meets Events

Niclas Ingwall. VD Growisit

Vi tipsar om intressanta rapporter

Harvard Business Review från 2007: Putting the Service-Profit Chain to Work: Läs mer

PWC 2018: Experience is everything: Here´s how to get it right. Läs mer

Sojern & Hospitality Daily Podcast, 2024: Unlocking Revenue: How Hoteliers Build Profitable Guest Relationships. Läs mer