Vi utbildar frontlinjen
I service, sälj, ledarskap och operation. Via digitalt (ServiceHub), på plats eller hybrid
Utbildningar i service och sälj
Från service till merförsäljning, och allt där i mellan
Utbildningar i ledarskap
Från ledarskapsprogram till coaching
Operationell stöttning
Vi är med och stöttar och coachar i drift
Utbildningar i service och sälj
Från service till merförsäljning, och allt där i mellan
Utbildningar i ledarskap
Från ledarskapsprogram till coachning
Operationell stöttning
Vi är med och stöttar och coachar i drift
Exempel
Nedan ser du exempel på utbildningar och program. Kontakta oss för mer information.
-
Så här tar ni fram värderingar med hjälp av ‘The Culture Map i din hotellverksamhet.
Det här är del av steg 1 i ”Star Service Method”. Vår metod för att driva gästupplevelse. “The Culture Map”…
-
Kan du öka intäkter med 1-3 miljoner per år, med hjälp av merförsäljning?
Kan ni sälja för 50 kr till 55 gäster eller kunder per dag? Då kan ni öka intäkter med 1-3…
-
Ledarskapsprogram för chefer i frontlinjen | Utbildning
Vårt unika ledarskapsprogram för chefer i frontlinjen är skräddarsytt för att möta de särskilda utmaningar och behov som dagens dynamiska…
-
Sälj som ett team | Utbildning
I en värld där produkter och priser ofta kan kopieras, är det den utsökta servicen som verkligen skiljer oss från…