Service Design
Vi hjälper företag bygga en systematiserad servicekultur
I en konkurrensutsatt marknad är en enastående gästupplevelse det som skiljer vinnare från förlorare.
För att lyckas krävs inte bara ett tydlig servicekoncept och starka värderingar, utan också ett konsekvent och systematiskt arbete i vardagen.
Oscar Lindeberg
CEO | CXO
M: oscar@schoolofservice.se
P: +46 768 29 99 00
LinkedIn
Genomförda projekt inom:
Utbildning & Utveckling – Föreläsningar, workshops och coachning
Digitala Lösningar – Onlineutbildningar, onboardingprogram och företagsakademier
Rekrytering & Integration – Specialistkompetens inom rekrytering och stöd för nyanlända
Affärs- & Destinationsutveckling – Konceptutveckling och strategiska initiativ
Interimslösningar – Temporära ledarroller och operativt stöd
Läs mer om våra kunder
Genomförda projekt inom:
Service Design – Service Design av Customer Experience
Utbildning & Utveckling – Föreläsningar, workshops och coachning
Digitala Lösningar – Onlineutbildningar, onboardingprogram och företagsakademier
Rekrytering & Integration – Specialistkompetens inom rekrytering och stöd för nyanlända
Affärs- & Destinationsutveckling – Konceptutveckling och strategiska initiativ
Interimslösningar – Temporära ledarroller och operativt stöd
Läs mer om våra kunder