Service Design
Vi hjälper företag bygga en systematiserad servicekultur

I en konkurrensutsatt marknad är en enastående gästupplevelse det som skiljer vinnare från förlorare.
För att lyckas krävs inte bara ett tydlig servicekoncept och starka värderingar, utan också ett konsekvent och systematiskt arbete i vardagen.
image

Pågående projekt:
Vi arbetare med kedjor och fristående versamheter inom:
Service Design, Merförsäljning, Utbildning, Rekrytering, Coaching, ServiceHu
b App

image

Oscar Lindeberg
CEO | CXO

Med värderingsdriven service, starkt ledarskap och systematisering som övergripande principer skapas en strukturerad och värderingsstyrd serviceupplevelse – vid varje gästmöte.
  • Definiera grunden: Vision + Värderingar = Servicekoncept
  • Säkerställ rätt människor: Employer Life Cycle & Rekrytering
  • Skapa strukturer & verktyg: Onboarding, Service Design & Touchpoints
  • Implementera i vardagen: Ledarskap, Daglig Styrning med Pre Shift Möten & Sequence of service
Metoder. Verktyg. Inspiration för att bygga en systematisead servicekultur

sv_SE