đą Hur stor roll spelar service för att fĂ„ gĂ€ster att komma tillbaka? đ€đœïž.
Visste du att en gĂ€st som fĂ„r utmĂ€rkt service Àr mycket mer benĂ€gen att komma tillbaka? Det handlar inte bara om god mat â bemötandet avgör lojaliteten! đĄâš
đ Sannolikhet att gĂ€sten Ă„tervĂ€nder:
â
 1:a besöket â 2:a besöket: 40â70% chans
â
 2:a besöket â 3:e besöket: 70â80% chans
â
 3:e besöket â 4:e besöket: 80â90% chans
â
 4:e besöket & fler: 90%+ chans (stammis!)
đĄÂ Nyckeln? KONSTANT bra service! đ
Varje gĂ„ng en gĂ€st besöker din restaurang Ă€r en chans att bygga relationer och skapa lojala gĂ€ster. Gör varje besök minnesvĂ€rt! â€ïž
đ Tips för att öka chansen att gĂ€ster kommer tillbaka:
âïž HĂ€lsa alltid vĂ€lkomnande och med ett leende đ
âïž Personligt bemötande â kom ihĂ„g detaljer om gĂ€sten! đ
âïž Lös problem snabbt och professionellt âĄ
âïž Tacka gĂ€sten och bjud in dem att komma tillbaka! đ