Service Sessions
Afterwork

Tack Jens Dolk, Elisabeth Thomson, Anna Olbers för Service Sessions i STHLM och GBG. Foto Jobba Digitalt

STHLM 2 SEPT, GBG 10 SEPT,
Nya datum kommer snart

Service Sessions erbjuder spännande intervjuer med branschkollegor samt en avslappnad arena för mingel och nätverkande.

I en värld där upplevelsen är allt, är utmärkt service det enda verkliga konkurrensmedlet. Kunder och gäster köper mer, är mer lojala och delar sina positiva upplevelser.

Service Sessions utforskar hur branschen applicerar AI, ny teknik och service design i jakten på den ulitmate gästupplevelsen

VI STÄLLER ALLTID 4 FRÅGOR.
MODERATOR OSCAR LINDEBERG

Intervju Session

1. Framtidens upplevelse: Vilka trender inom AI, teknologi och det mänskliga gästmötet tror du kommer dominera service excellence de kommande åren?

2. Framtidens medarbetare: Vilka egenskaper tror du framtidens medarbetare behöver tränas i?

3. Utmaningar: Vilka utmaningar står din verksamhet inför just nu, och hur hanterar ni dem?

4. Visions förverkligande: När ni firar att ni har uppnått er vision, hur ser ert koncept ut då?

Arrangörer

Oscar Lindeberg. VD Shool of service

Magdalena Höglund. VD She Meets Events

Niclas Ingwall. VD Growisit

Vi tipsar om intressanta rapporter

Harvard Business Review från 2007: Putting the Service-Profit Chain to Work: Läs mer

PWC 2018: Experience is everything: Here´s how to get it right. Läs mer

Sojern & Hospitality Daily Podcast, 2024: Unlocking Revenue: How Hoteliers Build Profitable Guest Relationships. Läs mer

sv_SE