Service Sessions
Afterwork
STHLM 2 SEPT, GBG 10 SEPT,
Nya datum kommer snart
Service Sessions erbjuder spännande intervjuer med branschkollegor samt en avslappnad arena för mingel och nätverkande.
I en värld där upplevelsen är allt, är utmärkt service det enda verkliga konkurrensmedlet. Kunder och gäster köper mer, är mer lojala och delar sina positiva upplevelser.
Service Sessions utforskar hur branschen applicerar AI, ny teknik och service design i jakten på den ulitmate gästupplevelsen
VI STÄLLER ALLTID 4 FRÅGOR.
MODERATOR OSCAR LINDEBERG
Intervju Session
1. Framtidens upplevelse: Vilka trender inom AI, teknologi och det mänskliga gästmötet tror du kommer dominera service excellence de kommande åren?
2. Framtidens medarbetare: Vilka egenskaper tror du framtidens medarbetare behöver tränas i?
3. Utmaningar: Vilka utmaningar står din verksamhet inför just nu, och hur hanterar ni dem?
4. Visions förverkligande: När ni firar att ni har uppnått er vision, hur ser ert koncept ut då?
Arrangörer
Oscar Lindeberg. VD Shool of service
Magdalena Höglund. VD She Meets Events
Niclas Ingwall. VD Growisit