Maximera merförsäljning inom hotell och restaurang

Öka försäljning, förbättrad gästupplevelse och praktiska verktyg för direkt implementering.
Datum:
4 februari
14 januari fullt

Vad du kommer att lära dig:

Nya insikter, praktiska metoder och en djupare förståelse för hur du och dina medarbetare kan driva en kraftfull merförsäljningsstrategi.

Vi går igenom

Vikten av:
– Definiera och kommunicera servicevision, värdering och servicekoncept
– Analysera och optimera kundresan och interaktioner
-Implementera och kartlägg serviceprocesser
-Implementera serviceprocesser med Dagliga Pre-Shift möten med mål, cachning, retorik och uppföljning

Datum

📆 Tisdag 4:e Februari 2025
📍 Var: Stockholm
⏰ Tid: 9:00 – 15:00
💰 Pris: 3 900 SEK ex. moms.
Anmälan och frågor: info@schoolofservice.se

Just nu – gå 3 betala för 2!

Passar dig

Som är shiftleader, engagerad medarbetare och avdelningschef.
Du får tillgång under 1 månader till vår App SerivceHub, där du hittar, rapporter, resurser i form av material, och korta färdig digitala utbildningar.

Anmäl dig idag!

Föreläsare

Oscar Lindeberg, VD School of service

Egen Workshop?

Vill du ha en skräddarsydd workshop för ditt företag? Kontakta oss

Inspiration. Se filmklipp om Service Design