Service är det starkaste konkurrensmedlet nu och i framtiden.

 Vi vet att det som verkligen definierar ditt varumärke och skapar återkommande lojala gäster, är de individer som arbetar i frontlinjen.

Vi stärker frontlinjen och ökar er lönsamhet genom att implementera ert varumärke, kultur, ledarskap och servicekoncept vid varje gästmöte

Vi arbetar med:

#strategi #koncept
#upplevelse #kultur #ledarskap
#storytelling #service #sälj #träning
#rekrytering #nystartsjobb #bemanning

 CLIENT LIST

UTBILDNINGAR:

⇒ Skräddarsydda utbildningar i service, merförsäljning och ledarskap. Läs mer
⇒ Öka och mät kultur, ledarskap, service & merförsäljning i frontlinjen. Läs mer

REKRYTERING, BEMANNING & NYSTARTSJOBB:

⇒ Har du utmaning med att rekrytera till frontlinjen? Prova vårat nya koncept. Läs mer
⇒ Behöver du rekrytera ledare? Kontakta oss så berättar vi mer
⇒ Nystartsjobb. Nya talanger. Effektiv matchning av arbetssökande mot rätt arbetsgivare. Läs mer

AKADEMIER:

⇒ Vi skräddarsyr Akademier för er organisation. Rekrytering – Digital Onboarding – Utbildning

KONSULT OCH KONSEPTUTVECKLING:

⇒ Strategi och koncept. Kontakta oss och berätta om era behov

MER:

⇒ VÅRT NÄTVERK Läs mer
⇒ VÅR VISION Läs mer
⇒ SCHOOL OF SERVICE är med och driver Visitas Managementutbildning 2019 – 2020 Läs mer
⇒ Vloggen är igång följ oss Läs mer

Vår integritetspolicy Läs mer här

Vill du veta mer?

Join us!

Från Bloggen

  •  

    Advisory Board – Thomas Gynning CEO, Frantzén Group
  • Advisory Board – Lotta Dracke VD/Owner Vasamuseets Restaurang, Chairman of the Board Högskolerestauranger
  • Ilias

    Advisory Board – Ilias Ioannidis, CEO Cocovaja, Service Manager Panini