SERVICE ÄR DET STARKASTE KONKURRENSMEDLET – IDAG & I FRAMTIDEN

Med utbildning och lärande stärker och systematiserar vi servicebranschen.

Vi ökar er lönsamhet genom att implementera ert varumärke via servicesystem – vid varje gästmöte.

STAR SERVICE METODEN

SERVICESYSTEM, 6 STEG TILL SERVICE I VÄRLDSKLASS

  • Tar ditt varumärke till varje gästmöte
  • Tar fram och implementerar service- och medarbetarbeteenden
  • Passar för servicebranschen, för hela varumärket, eller per avdelning

SVENSKA

ENGELSKA

UTBILDNINGAR

Service, merförsäljning och ledarskap.

Stärker gästupplevelsen.

Stärker ledare & medarbetare.

MANAGEMENTPROGRAMMET 2019 – 2020

Hållbart ledarskap i en föränderlig värld.

BEMANNING

Vi bygger gigg pooler med digital on-boarding, anpassat till ert varumärke – till marknadens bästa priser.

Ett samarbete mellan School of Service, Lets Gig och Mecenat.

INTEGRATION

Nya talanger. Nystartsjobb. Arbetsmarknadsprojekt.

FÖLJ VÅR VLOGG

Inspiration, kunskap och intervjuer.
Spellistor på Svenska och Engelska.

Join the Service! - Blogg

  •  

    Advisory Board – Thomas Gynning CEO, Frantzén Group
  • Advisory Board – Lotta Dracke VD/Owner Vasamuseets Restaurang, Chairman of the Board Högskolerestauranger
  • Ilias

    Advisory Board – Ilias Ioannidis, CEO Cocovaja, Service Manager Panini