Blogg
Fördjupningar om våra produkter.
Tips och trix om service, ledarskap och träning.
- Medarbetare (4)
- Produktkunskap (2)
- Säsong (2)
- Träna (5)
- Utbildning, Ledarskap (1)
- Utbildningar, Service och Sälj (1)
-
Är vi redo för AI-drivna avatarer i utbildning inom servicebranschen?
I takt med att tekniken avancerar, står vi på tröskeln till en ny era inom utbildningsmetoder, särskilt inom servicebranschen. Med…
-
Vad är service? Definition och betydelsen av service
I en värld där produkter och priser ofta kan kopieras är det service och som gör skillnaden. Det handlar om…
-
Varför frontlinjens kunskap om vin är nyckeln till en bättre gästupplevelse
Varför frontlinjens kunskap om vin är nyckeln till en bättre gästupplevelse
-
Effektivt ledarskap inom besöksnäringen: Viktiga stilar och coachingområden
Effektivt ledarskap inom besöksnäringen: Viktiga stilar och coachingområden
-
Ledarskapsprogram för chefer i frontlinjen | Utbildning
Vårt unika ledarskapsprogram för chefer i frontlinjen är skräddarsytt för att möta de särskilda utmaningar och behov som dagens dynamiska…
-
Sälj som ett team | Utbildning
I en värld där produkter och priser ofta kan kopieras, är det den utsökta servicen som verkligen skiljer oss från…
-
Onboarding + merförsäljning + uppföljning i säsong = Ökade intäkter & Ökat engagemang hos medarbetare
Förstärk dina säsongsanställda med School of Service & ServiceHub
-
Den snabba vägen till vinkunskap för medarbetare: Utnyttja kraften av korta utbildningsvideor
Den snabba vägen till vinkunskap för medarbetare: Utnyttja kraften av korta utbildningsvideor
-
Kraften i kroppsspråk inom servicenäringen
Kraften i kroppsspråk. I en värld där det första intrycket kan avgöra allt, spelar kroppsspråket en avgörande roll, särskilt inom…