Utbildningar för hotell, restaurang, café & retail

Vi vet att det som verkligen definierar ditt varumärke och skapar återkommande lojala gäster, är de människor som arbetar i frontlinjen

Vi skräddarsyr utbildningar och workshops i:

Service, Servicebeteenden, Försäljning, Ledarskap, Servicesystem för frontlinjen

screenshot

Skräddarsydda utbildningar och workshops i:

Service och Försäljning

  • Vilka servicebeteenden skall vi ha för att driva återkommande gäster?
  • Daglig brief. Hur vi driver varumärke, värderingar, beteenden, service och försäljning vid varje gästmöte

Operativt Ledarskap

  • Beröm Läs mer
  • Jag budskap Läs mer
  • Svåra samtal
  • Feedback
  • Presentationsteknik

Servicesystem för frontlinjen – öka och driv:

  • Återkommande gäster. Service, sälj och upplevelse i gästmötet
  • Stärka medarbetarkulturen
  • Tydliggöra medarbetarens roll i gästmötet – Läs mer

Akademier

Vi skräddarsyr Akademier för er organisation. Rekrytering – Onboarding – Utbildning. Online och IRL

Vi har LMS system/ Onlinekurser

  • För företag och organisationer
  • För individer som skall börja i branschen