Utbildningar för hotell, restaurang, café & retail

Vi vet att det som verkligen definierar ditt varumärke och skapar återkommande lojala gäster, är de människor som arbetar i frontlinjen

Vi skräddarsyr utbildningar och workshops i:

Service, Servicebeteenden, Försäljning, Ledarskap, Dagliga Möten

screenshot

Skräddarsydda utbildningar och workshops i:

  • Service och Försäljning
    • Vilka servicebeteenden skall vi ha för att driva återkommande gäster?
    • Daglig brief. Hur vi driver varumärke, värderingar, beteenden, service och försäljning vid varje gästmöte
  • Operativt Ledarskap
    • Beröm
    • Jag budskap
    • Svåra samtal
    • Feedback
  • Ökar ledarskap, service och försäljning i frontlinjen.
    #Upplevelse #Dagliga Möten #Coachning #Rekommendationsförsäljning #Merförsäljning – LÄS MER

Akademier

⇒ Vi skräddarsyr Akademier för er organisation. Rekrytering – Onboarding – Utbildning. Online och IRL