TestaOm du driver motivation, service och säljbeteenden, guest experience och employer branding i frontlinjen Gör vårt snabbtest för att se om du har allt du behöver för att driva motivation, service & säljbeteenden, guest experience & employer branding i frontlinjen. Om du får några nej rekommendera vi att du: 1. Kontaktar oss för demo eller 2. Gå till Metod och gå igenom avsnitten och ta fram ditt eget innehåll Vill du, så fyll din e-mail så kontaktar vi dig. Please enable JavaScript in your browser to complete this form.Har du kartlagt dina kunders Customer/ Guest Journey? *JaNej Genom att kartlägga gästresan kan man förstå de olika stadierna en typisk gäst går genom. Att förstå dessa stadier hjälper dig att förstå olika beröringspunkter i gästens resa och detta gör det möjligt för dig att höja gästupplevelsen och driva din egen affär.Utifrån dina värderingar - har du tagit fram konkreta medarbetarbeteenden? *JaNej Värderingsstyrda företag är ofta framgångsrika och attraktiva som arbetsgivare. Om medarbetarna ska ha nytta av dina värderingar måste de omvandlas till konkreta beteenden. Har du tagit fram konkreta service och säljbeteenden som du vill se i gästmötet? *JaNej Konkreta beteenden driver försäljning, guest experience och återkommande gäster. Har dina operativa ledare rätt verktyg för att motivera och inspirera medarbetare? *JaNej Ett verktyg är ledarskapsverktyget beröm. Att ge beröm handlar om att vilja ge motivation och inspiration samt uppmärksamma och förstärka önskade beteenden.Sätter dina medarbetare individuella dagliga mål, baserat på din verksamhet? *JaNej Individuella dagliga mål gör att individen växer.Kommunicerar du och driver du dagligen överenskomna mål och KPIer? *JaNej Driv service, sälj och medarbetarbeteenden – varje dag Har du satt specifika och mätbara arbetsbeskrivningar på dina operativa ledare samt medarbetare? *JaNej Arbetsbeskrivningar bör vara mätbara, prioriterat och kommunicerade. De bör reflektera de beteenden och mål du och din verksamhet har satt.E-mail. (Frivilligt)Lämna din e-mail adress om du vill bli kontaktad. Vill du berätta något mer? (Frivilligt)Skicka Gå till Metod