Stärk dina servicehjältar!

Stärk dina servicehjältar inför säsong, eller ge din personal en extra boost!

Inspirera dina medarbetare, stärk servicebeteenden och öka lönsamhet. Få fler återkommande gäster och bli en bättre arbetsplats.

Vi inspirerar, gör workshops och hjälper dig att sätta upp hållbara servicesystem. Med fokus på arbetsklimatet, rutiner och att utbilda personal sätter vi mål på nöjda medarbetare och återkommande gäster.

Utbildningar/Workshops

Service och Försäljning:

  • Vilka servicebeteenden skall vi ha för att driva återkommande gäster?
  • Daglig brief. Hur vi driver varumärke, värderingar, beteenden, service och försäljning vid varje gästmöte
  • Merförsäljning

Operativt Ledarskap:

  • Beröm
  • Jag budskap
  • Svåra samtal
  • Feedback

Daglig Brief:

  • Ökar ledarskap, service och försäljning i frontlinjen genom dagliga möten. Driv #Upplevelse #Coachning #Servicebeteenden #Merförsäljning och #Kultur– LÄS MER

screenshot

Oscar Lindeberg, VD och Grundare

Jag har en passion för service, koncept och affären.
Jag inspirera och bygga servicesystem för hotell, restaurang och fast casual.
Nöjda, inspirerade och kunniga medarbetare bidrar till återkommande gäster.
Jag gör inspirationsföreläsningar och utbildningar.

Kontakt mig för mer information och offert!

Kontakta Oscar Lindeberg

Client List – Läs mer

Jag har en Bachelor of Art degree från HMS Les Rochesi Schweiz och Endicott Collegei USA, samt läst marknadsekonomi på FEIi Stockholm. På Endicott College arbetade jag även som instruktör/lärare för Endicotts hotellprogram.

Jag har arbetat på hotell- och i resebranschen på positioner som Assistant Food and Beverage Manager, Sales Manager, Conference and Event Manager, Hotel Manager, Concept Developer, Business Developer och som VD på arbetsplatser som:
Grand Hotell Holdings/Berns Salonger, Hotel Diplomat, Torekov HotelSandhamn SeglarhotellFrantzéngruppen, TUI

Som konsult har han arbetat med företagsinterna utbildningar och konceptutveckling.

Portfolio    Nätverk