Söker ni serviceinriktade medarbetare till frontlinjen?

Vi vet att det är svårt att rekrytera medarbetare till frontlinjen. Framför allt medarbetare som är passionerad och kunniga i service, bemötande, försäljning, ledarskap och en härlig attityd

Vi anser att kompetensutveckling är en rättighet för den arbetssökande och en investering för dig som företag.

Attraktivare arbetsgivare:

Genom att ni erbjuder ett jobb och vi erbjuder en övergripande diplomerad utbildning – som individen har nytta av nu och  i framtiden – så blir ni en attraktivare arbetsgivare.

People at a cafe

Vårt erbjudande:

  1. Rekrytering
    • Tillsammans med er eller några av våra digitala partners
  2. Vi utbildar och utvecklar medarbetarna i:
    • Service och bemötande
    • Upplevelse -, Rekommendationsförsäljning och Storytelling
    • Grunderna i operativt ledarskap
    • Vikten av rätt attityd mot kollegor, arbetsgivare och gäster
    • Önskat beteende
  3. Tillval: Vi lägger in det som är viktigt för er, så som företagsvärderingar, arbetsätt mm
  4. Individen får Diplom av School of Service och ett jobb hos er

Lönsamt:

  • Ni får lättare att attrahera medarbetare då ni erbjuder något mer i form av utbildning och kunskap
  • Ni ökar lönsamhet och NPS i form av högre servicegrad och ökad rekommendationsförsäljning/merförsäljning

Win Win

Ni som arbetsgivare ger något hållbart till era anställda vilket resultera i att ni blir mer attraktiv som arbetsplats

Medarbetarna får kunskap de använda hos er, de kommer dessutom vara mer attraktiva för kommande arbetsgivare

Kontakta oss så berätta vi mer:

Vår integritetspolicy Läs mer här