Service & ledarskapsskolan.

Webkurs i operativt ledarskap och service.

Service och ledarskap i gästmötet.

För dig som redan har kunskap men brinner för service och vill fördjupa dig

  • För dig som arbetar i frontlinjen och för operativa ledare
  • För privatpersoner eller företag
Branschens billigaste utbildning.

960 kr

Inkl. moms.
Kursen är tillgänglig i ett år.
Är du företag, organisation eller skola? Kontakta oss för: 
  • Offert för flertalet licenser 
  • Kombinera digital utbildning med webinares och “case anpassat” till ditt varumärke
  • Skräddarsydda digitala utbildningar till ditt varumärke

7 avsnitt (fler avsnitt med gästföreläsare kommer inom kort)

Kursen består av 7 avsnitt och tar ca 3-5 timmar att genomföra. Tar flera dagar om du reflekterar och övar.

Webinares

Efter kursen kommer du få tillgång till live webinares där du kan diskutera och ställa frågor. Du blir inbjuden när du gått klart kursen. (Frivillig)

Diplom

Du får diplom/certifikat efter avslutat kurs.

Innehåll

  • Vad är service – ur gästens perspektiv, ur företagets perspektiv
  • Rekommendationsförsäljning och merförsäljning
  • Vikten av att sälja. Räkneexempel.
  • Storytelling – små historier bidrar till att bygga relationer med gästen​
  • Klagmomålshantering eller service recovery​
  • Vikten av kroppsspråk i gästmötet och spegel neuroner
  • Attityd
  • Daglig kommunikation
  • Beröm – världens bästa ledarskapsverktyg, passar även dig som medarbetare​​
  • Jag – budskap. Hur du motivera en person att förändra ett oönskat beteende
  • Farleden och värdegrund

Liknande kurs har gjorts för Yrkeshögskolor och då har kursen motsvarat 15 YH poäng i kombination med, live webinares, grupparbeten samt kursen “Servicesystem – Hur du bygger ett servicesystem i 6 steg”.

För att få samma upplevelse rekommenderar vi att du: 

  • Efter denna kurs går igenom “Servicesystem – Hur du bygger ett servicesystem i 6 steg” mer information i slutet av kursen 
  • Vi rekommenderar även att du är med på webinares där vi går igenom denna kurs samt kopplar den till hur man bygger Servicesystem. Webinares genomförs ca en gång i månaden. Den är frivilligt. 

Registrera

Kreditkort eller kupong. Vill du bli fakturerad? - Kontakta oss.

GDPR. Genom att registrera dig godkänner du vår integritetspolicy 

Föreläsare

Kursledare Oscar Lindeberg

VD School of Service, utbildad i Schweiz och USA. Arbetat som VD, konceptutvecklare, affärsutvecklare, avdelningschef på ett flertal positioner. 

Gästföreläsare Anna Vogel

Anna är coach och mindfullnessinstruktör och arbetar med intre motivation, kreativitet, självledarskap och stresshantering.