Öka merförsäljning, service och återkommande gäster

ÖKA MERFÖRSÄLJNING, SERVICE OCH ÅTERKOMMANDE GÄSTER

PASSAR HOTELL, RESTAURANG OCH BUTIK

  • För företagsinterna utbildningar
  • För öppna utbildningar
  • Som inspirationsföreläsning
  • Workshops
  • Som utbildning och coachning över tid
  • Vi har digitala lösningar

SYFTE – ÖKA OCH DRIVA

  • Återkommande gäster. Service, sälj och upplevelse i gästmötet
  • Stärka medarbetarkulturen
  • Tydliggöra medarbetarens roll i gästmötet
  • Service- och medarbetarbeteenden

 

UTBILDNING OCH COACHNING ÖVER TID INEFATTAR:

  • Tydliggöra medarbetarens roll i gästmötet
  • För att driva upplevelse: Rekommendation vid varje gästmöte.
  •  Storytelling kring service, produkt, nyheter, säsong, kampanj eller annan service och information som är viktigt för er att få fram i gästmötet
  • Hur mycket mer intäkter leder rekommendationsförsäljning till?
  • Olika typer av gäster och gästpsykologi
  • Ledarskaps verktyget beröm. Hur du stärker dina medarbetar att också arbeta med rekommendationsförsäljning och rätt beteenden
  • Dagliga skräddarsydda servicemöten. Motorn i att driva dessa frågor
  • Individuella mål:

Digitalt material:

Vi har en digital utbildningsplattform som ni har tillgång till genom hela processen.

Mät

Processen går att mäta. Medarbetarbeteenden. Merförsäljning. Gästnöjdhet. Medarbetarnöjdhet.


6 STEG – HUR DU BYGGER SERVCIESYSTEME

INSPIRATION – BERÖM

KONTAKTA OSS OCH BERÄTTA MER OM ERA BEHOV

Vår integritetspolicy Läs mer här