Visita Managementutbildning


School of Service är väldigt glada att vi får vara med och utveckla ledarna i besöksnäringen.

Programmet drivs av Culture Academy och innehåller:

VISITA MANAGEMENTUTBILDNING 

Målsättningen med managementprogrammet är att du blir mer professionell som företagare för att kunna arbeta bredare i ledningsgrupper och styrelser samt skapa lönsamma företag med tillväxt.

Innehåll:

  • Personlig utveckling och ledarskapsutveckling
  • Verksamhetsstyrning, att driva säker och lönsam verksamhet
  • Utveckling av verksamheten, rollen som strateg med fokus på upplevelseutveckling
  • Kunna ta fram en affärsplan
  • Ekonomi i hotell, konferens, restaurang och aktivitetsföretag
  • Entreprenörskap och kundorientering
  • Service som konkurrensmedel – hur du skapar en serviceplan 
  • Retorik
  • Storytelling
  • Sociala medier
  • Revenue Management
  • Besöksnäringen: hotell, restaurang samt upplevelseindustri, men även andra branscher med fokus på service.
  • Samtalsstrategier
  • Så blir du en attraktiv arbetsgivare

Vill du veta mer inför 2018/2019?

Läs mer på https://cultureacademy.se/managementutbildning/

Eller skicka en fråga nedan:

Kommentera

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.