Öppen kurs i service, ledarskap, kroppsspråk och beteenden

Workshops där deltagarna tränas i:

  • Servicebeteenden
  • Medarbetarbeteenden
  • Och hur dessa frågor drivas varje dag
  • Resulterar i glada medarbetare, återkommande gäster och högre intäkter

När: Måndag 17:e juni 2019
Tid: 13:00 – 18:00
Var: Våra utbildningslokaler på The Park Södra, Magnus Ladulåsgatan 3
Pris: 2500 kr exklusive moms

Vi går igenom:

  • Hur arbetar andra i branschen med dessa frågor?
  • Ögonkontakt och kroppsspråks inverkan på gästmötet
  • Vad är servicebeteenden och hur påverka det att upplevelse och återkommande gäster
  • Vad är medarbetarbeteenden och hur påverkar det stämningen och Kulturen på jobbet
  • Ledarskapsverktyget beröm. Hur beröm stärker medarbetare och gästupplevelse

Efter kursen, tar du med dig:

Konkreta verktyg i service, bemötande och ledarskap som du kan börja använda direkt efter kursen.
Tillgång till allt material via vår hemsida.

screenshot

Föresläsare, Oscar Lindeberg, VD och Grundare

Jag har en passion för service och affären.
Jag inspirera och bygger servicesystem för hotell, restaurang och fast casual.
Nöjda, inspirerade, kunniga medarbetare bidrar till återkommande gäster.

Jag har en Bachelor of Art degree från HMS Les Rochesi Schweiz och Endicott Collegei USA, samt läst marknadsekonomi på FEIi Stockholm. På Endicott College arbetade jag även som instruktör/lärare för Endicotts hotellprogram.

Jag har arbetat på hotell- och i resebranschen på positioner som Assistant Food and Beverage Manager, Sales Manager, Conference and Event Manager, Hotel Manager, Concept Developer, Business Developer och som VD på arbetsplatser som:
Grand Hotell Holdings/Berns Salonger, Hotel Diplomat, Torekov HotelSandhamn SeglarhotellFrantzéngruppen, TUI

Som konsult har han arbetat med företagsinterna utbildningar och konceptutveckling.

Idag driver och äger Oscar School of Service

Portfolio    Nätverk    Kontakta Oscar Lindeberg

Vår integritetspolicy Läs mer här