Vi stärker medarbetaren och systematiserar gästupplevelsen.

Service är der starkast konkurrensmedlet idag och i framtiden.

Vi är ett Service Managementföretag baserat i Skandinavien som arbetar globalt.

Vi stärker och systematiserar servicebranschen och ökar lönsamheten genom att implementera ditt varumärke och din kultur genom servicekoncept – vid varje gästinteraktion.

Träning, rekrytering, bemanning, integration, rådgivning, konceptutveckling.

Oscar Lindeberg, VD School of Service

”Jag har en passion för service, människor och affären.
Nöjda, inspirerade, kunniga medarbetare bidrar till återkommande gäster.”

Oscar’s Story

Det började ta form 2001 när jag gick på gatorna i San Fransisco. Jag hade precis gått klart min BA från HMS Les Roches i Schweiz och Endicott College i USA.

Jag funderade på hur jag skulle stärka och träna servicebranschen, hur jag skulle kunna systematisera för att öka medarbetar- och gästnöjdhet som bidrar till återkommande gäster

Idag har vi utvecklat servicesystem där ert varumärke når hela vägen fram – i varje gästmöte.  

Jag har en passion för service, människor och affären.
Nöjda, inspirerade, kunniga medarbetare bidrar till återkommande gäster. 

Jag har en Bachelor of Art degree från HMS Les Roches i Schweiz och Endicott College i USA, samt läst marknadsekonomi på FEI i Stockholm. På Endicott College arbetade jag även som instruktör/lärare för Endicotts hotellprogram.

Jag har arbetat på hotell- och i resebranschen på positioner som Assistant Food and Beverage Manager, Sales Manager, Conference and Event Manager, Hotel Manager, Concept Developer, Business Developer och som VD på arbetsplatser som:
Grand Hotell Holdings/Berns Salonger, Hotel Diplomat, Torekov HotelSandhamn SeglarhotellFrantzéngruppen, TUI