Om oss & Nätverk

Vi driver utveckling, försäljning, guest experience & employer branding i serviceindustrin.

We Empower the Frontline

Service är det starkaste konkurensmedlet

Vi är ett service managementföretag baserat i Sverige som arbetar globalt. Vi arbetar med utveckling och lärande inom HoReCa, Retail, Turism.



VÄRDERINGAR
Engagemang
Win Win Win
Fun

VISION
Alltid vara ledande inom lärande och systematisering i serviceindustrin

Varför vi finns till

Vi brinner för att stärka frontlinjen.
För oss är service det starkaste konkurensmedlet. Det är frontlinjen i serviceindustrin som driver guest experience & employer branding.

Utmaningar vi vill lösa

1. Kommunikation

Digital utbildningar som tydliggör kultur, struktur, ledarskap, service, sälj & dagliga mål saknas oftast

2. Beteenden

Önskade beteenden är oftast inte definierade och kommunicerade

3. Mål & KPIer

Dagliga mål & KPIer saknas oftast och drivs inte på daglig basis

4. Struktur

Mellanchefer & medarbetare i frontlinjen saknar oftast arbetsbeskrivningar som driver beteenden, mål & KPIer

5. Operativt ledarskap

Dagligt ledarskap som genom beröm driver önskade beteenden, mål och KPIer saknas oftast

Om oss & Nätverk

Oscar Lindeberg
Oscar Lindeberg
CEO. School of service
+46 768 29 99 00
oscar@schoolofservice.se
Thomas Gynning. Nätverk
Thomas Gynning. Nätverk
CEo. Franzén group
Lotta Dracke. Nätverk
Lotta Dracke. Nätverk
CEO: Vasamuseets restaurang
Ilias Ioannidis. Nätverk
Ilias Ioannidis. Nätverk
Ceo. Cocovaja
Sandro Kåhre. Nätverk
Sandro Kåhre. Nätverk
CEo. Trim tab
Fia Westerberg Drakenberg. Nätverk
Fia Westerberg Drakenberg. Nätverk
Head of People and Culture at Winn Hotel Group
Felix Jondahl. Nätverk
Felix Jondahl. Nätverk
CEO FJ Hospitality group
Brendan Croning. Nätverk
Brendan Croning. Nätverk
Operations Manager, Associate Professor. Endicott College