Öka och mät kultur, ledarskap, service & försäljning i frontlinjen

VI SYSTEMATISERAR FRONTLINJEN

Beteenden

• Var i processen gör medarbetaren vad i gästmötet
• Kroppsspråk
• Önskat beteende / attityd mot gäst och medarbetare

För att driva upplevelse. Rekommendation vid varje gästmöte

• Storytelling kring service, produkt, nyheter, säsong, kampanj
• Annan service och information som är viktigt för er att få fram

Dagliga skräddarsydda servicemöten

• Beteenden och Rekommendation drivs i detta möte
• Individuella mål sätts som coachas med ledarskapsverktyg som coachning och beröm

Resultatet blir:

En transparent organisation där ledare och medarbetare blir mer involverade, skapar en större förståelse, ökar snittnotor och driver återkommande gäster.

People at a cafe

Vi tar fram digitala verktyg för att stötta processen

  • Web app
  • Filmer

Tele.001

Kontakta oss så berättar vi mer:

 

 

Vår integritetspolicy Läs mer här