Prenumerera på vår utbildningsplattform. Vi sköter admin, microlearning, onboarding och pulsmätningar som ENPS. Brandat i ditt varumärke.
Vi har helhetslösningar: Från digital plattform till servicesystem, innehåll, filmning. Stärk och tydliggör kultur, struktur, ledarskap, service och sälj genom onboarding och microlearning. Vi tar hand om all administration, microlearning och pulsmätningar som ENPS = Inga personalkostnader för dig.
Kontakta oss för frågor

Prenumerera på vår utbildningsplattform. Vi är ditt företags förlängda arm. Via vår plattform, brandat i ditt varumärke, driver vi onbarding och microlearning.

Employer brandingMicrolearningLivslångt lärande

Vi sköter allt från admin, support, microlearning, onboarding, pulsmätningar som ENPS till innehåll och filmning. Till marknadens bästa priser!

  • Passar: Alla brancher. Från destination, kedjor, enstaka enheter till varumärken som vill komma ut på marknaden
  • Plattformen brandas i ert varumärke
  • Lägg upp allt från vision, kultur, struktur, ledarskap, service, sälj och kunskapsfördjupning
  • Lägg upp film, bild, text, kunskapstester

Priser & Paket

01.

Prenumerera på vår utbildningsplattform. Vi sköter admin, microlearning och ENPS.

Från 4 050 kr ex moms / månad / enhet

För flera enheter, kedjor och franchise – kontakta oss för offert

Inkluderar:
– System (fritt antal användare)
– Support: (3 timmar per månad). Uppdateringar av material, support till användare, utskick – microlearning, pulsmätningar som ENPS

Setup: Från 8 000 kr (engångskostnad), vi sätter upp plattformen utifrån era behov och ert varumärke

Innehåll: Om ni inte har eget innehåll så hjälper vi er att ta fram

Bindningstid: Löpande, endast 3 månader uppsägning

02.

Tilläggstjänster:
  • Utbildning/inspirationsföreläsningar IRL och digital
  • Coachning i drift, digitalt och IRL
  • Filmning
Halvdag: 7 900 kr ex moms 
Heldag: 12 900 kr ex moms  
Inkluderar viss för och efterarbete 

 

03.

Skapa servicesystem och innehåll:

Med vår metod Star Service Method hjälper vi dig med att sätta servicesystem, innehåll och filma. Läs mer om Star Service Method eller se inspiration längre ner på sidan. 

Det är genom mätbar kultur, struktur, ledarskap, service och sälj som du stärker frontlinjen och gästupplevelse och kundmötet.

Halvdag: 7 900 kr ex moms 
Heldag: 12 900 kr ex moms  
Inkluderar viss för och efterarbete 

EXEMPEL:
Onboarding för nya medarbetare, extra personal / bemanning och nyanlända

När medarbetaren börjar får de digital onboarding

Microlearning - lite, ofta

Livslångt lärande - hela tiden. Vi skicka ut filmklipp och påminner - ofta

Tips! Filmklipp

Filmklipp bör vara korta 1,5 min till 3 min.
Spela in allt från värderingar, servicesystem till personalhandbok

Nyanlända/Nya talanger

Vill du göra skillnad och samtidigt spara kostnader?

Vad är ROI på att prenumerera på tjänsten?

Utbildningskostnader

  • Sjunker då du inte behöver egen personal eller konsulter som utbildar fysiskt.
  • Du behöver heller ingen personalkostnad för att administrera systemet 

Merförsäljning & Återkommande gäster

  • Sätt rätt servicesystem, struktur och uppföljning. Med rätt innehåll där du visar, är tydlig med förväntningar med merförsäljning/upplevelseförsäljning vid varje gästmöte
  • Sätt tydliga KPI:er som du följer upp och kommunicerar varje dag så garanterar vi att direkta intäkter ökar, men även återkommande gäster

Läs mer hur du bygger ett servicesystem: HÄR

Employer Branding

  • Sätt rätt servicesystem, struktur och uppföljning. Var en trygg och tydlig arbetsplats
  • Resulterar i nöjdare medarbetare och en attraktivare arbetsplats

Läs mer hur du bygger ett servicesystem: HÄR

Microlearning – Vi hjälper dig att skicka ut lite, ofta!

Vad är värdet av microlearning?

Genom att du nu har en plattform, kan du använda den dels till onboarding, men framför allt, lite varje dag. Microlearning möjliggör ett livslång lärande – för alla i organisationen.

Förtydliga onboarding och microlearning.
Sätt ditt servicesystem med dagliga mål.
Nedan följer 7 steg:

Läs mer om vår metod Star Service Methhod HÄR eller läs sammanfattning nedan: 

Värderingsstyrda företag är ofta framgångsrika och attraktiva som arbetsgivare. Om medarbetarna ska ha nytta av värderingar måste de omvandlas till konkreta beteenden.

Läs mer

Vilka servicebeteenden vill du se i gästmötet? Tar fram syfte, kroppsspråk, ögonkontakt, merförsäljning, rekommendationsförsäljning, storytelling och individens unikitet.​

Läs mer

För att stärka medarbetar- och servicebeteenden ska alla (medarbetare och ledare) arbeta med ledarskapsverktyget beröm. Det gör att hela organisationen arbetar med att stärka önskade beteenden som lyfter varandra, vilket bygger en positiv kultur.

Läs mer

Dagliga individuella mål driver servicesystemet. Målen sätter medarbetarna själva. Ge ett par exempel på era dagliga mål inom: 

1.Service- och medarbetarbeteenden
2.Produkt och / eller tjänst När individen får sätta sina egna mål som coachas av medarbetare och ledare via beröm, så växer och stärks individen, som vågar göra mer, varje dag.

Läs mer

I era dagliga möten går ni igenom överenskomna beteenden, mål och beröm. Lyssna hjälper, kritik stjälper Led genom att visa. Lyft och dela kollegors ”best practice”. Skapa samsyn genom att förklara överenskomna beteenden. Nyckeltal – Individuella dagliga mål. Service- och medarbetarbeteenden. Produkt och/eller tjänst. Övriga relevanta dagliga mål.​

Läs mer

Ta fram en slogan som sammanfattar processen Syftet med en slogan är att medarbetare och ledare ska på ett lättsamt och tydligt sätt påminna varandra i den dagliga driften om servicesystemet.​

Läs mer

För att tydliggöra för ledare och medarbetare vad dina förväntningar som ledare är behöver du: 

Se över dina arbetsbeskrivningar. Arbetsbeskrivningarna skall beskriva de konkreta beteenden som hänger ihop med att driva affären – varje dag. 

Läs mer