När gästen sätter sig till bords, tar vi kommandot och förklarar konceptet.
Förklaring till konceptet hittar du under avsnittet: Magnus verättar om konceptet
Erbjud alltid en fördrink – exempelvis vår signaturdrink Frozen Margarita
För att få rätt upplevelse vill vi att våra gäster äter snacks – varmrätt och dessert
”Snacks – är ni två, ta tre” – bästa upplevelsen får gästen om de tar 2 till 3 snacks per person
Berätta alltid vad som finns på våra tavlor
Burkar vara. Kött. Fisk. Vin. Drink
Vi är alltid där gästen är
Vi prioriterar alltid gästen först oavsett om vi har mycket att göra i servis eller bar. Ögonkontakt och ett leende
Kunskap är nyckeln till att du skall känna dig avslappnad och leverera grymma gästupplevelser som gör att våra gäster vill komma tillbaka till oss
Vid de första passen hos oss skall du kunna
Sälj = Service
När du rekommenderar händer två saker.