Vår förväntningar på dig. Service och sälj

När gästen sätter sig till bords, tar vi kommandot och förklarar konceptet.
Förklaring till konceptet hittar du under avsnittet: Magnus verättar om konceptet
Erbjud alltid en fördrink – exempelvis vår signaturdrink Frozen Margarita
För att få rätt upplevelse vill vi att våra gäster äter snacks – varmrätt och dessert
”Snacks – är ni två, ta tre” – bästa upplevelsen får gästen om de tar 2 till 3 snacks per person
Berätta alltid vad som finns på våra tavlor
Burkar vara. Kött. Fisk. Vin. Drink

Vi är alltid där gästen är
Vi prioriterar alltid gästen först oavsett om vi har mycket att göra i servis eller bar. Ögonkontakt och ett leende

Kunskap är nyckeln till att du skall känna dig avslappnad och leverera grymma gästupplevelser som gör att våra gäster vill komma tillbaka till oss

Vid de första passen hos oss skall du kunna

  • 2 vita viner på glas
  • 2 röda viner på glas
  • Vårat mousserande –
  • 2 drinkar
  • 2 förrätter
  • 2 varmrätter
  • 2 desserter
  • Efter du har lärt dig det här så fortsätt lära dig. Vi finns här för frågor och kommer även utmana dig – varje dag

Sälj = Service

  • Vi rekommenderar alltid en fördrink när gästen sätter sig till bords. Sen fortsätter vi att rekommendera:
  • Snacks, dessert och efter middagen, avec och sen drinkar

När du rekommenderar händer två saker.

  1. Du tar kommandot i gästmötet och gästen känner sig sedd och trygg.
  2. Genom att gästen provar saker hen kanske inte hade tänkt – så ger du gästen unika upplevelser vilket gör att gästen kommer tillbaka