Hur vi jobbar

En för alla, alla för en!

  • Kom i tid till din arbetsplats – är du sen så drabbas både dina kollegor och våra gäster. Tiden som står på ditt schema ska du vara ombytt och klar för att stämpla in och börja jobba.
  • Ha alltid en positiv inställning till gästen som kontaktar dig. Ta hand om de gäster som uppmärksammar oss om ett problem. Viktigt att du tar dig tid och löser problemet så gästen blir nöjd.
  • Vi har alltid en positiv inställning när vi kommer till jobbet.
  • Bra kommunikation är viktigt för att undvika missförstånd och för att kunna jobba effektivt. Tala tydligt och artigt med dina arbetskamrater.
  • Avsluta det du har påbörjat.
  • Håll rent på din station när du arbetar.
  • På Folkparken hjälper vi varandra, det blir både lättare och roligare!
  • Tveka aldrig att be om hjälp. För att inte gästens upplevelse ska påverkas negativt, behöver vi vara proaktiva. Säg hellre till en gång för mycket.
  • Håll dig uppdaterad om eventuella nya produkter eller sortiment. Information får du från chef eller på anslagstavlan.