Service är der starkast konkurrensmedlet idag och i framtiden.

Vi vet att det som verkligen definierar ert varumärke och skapar återkommande lojala gäster, är de individer som arbetar i frontlinjen.

Vi stärker frontlinjen och ökar er lönsamhet genom att implementera ert varumärke och kultur via ledarskap och servicekoncept – vid varje gästmöte.

Client list Projekt Nätverk Om oss

UTBILDNINGAR

Skräddarsydda utbildningar i service, merförsäljning och ledarskap.

 Läs mer

6 STEG – HUR DU BYGGER ETT SERVICESYSTEM FÖR FRONTLINJEN

1. Medarbetarbeteenden
2. Servicebeteenden
3. Rekommendationsförsäljning, kroppsspråk, storytelling
4. Beröm
5. Dagligt skräddarsytt möte
6. Dagliga mål
7. Slogan

Läs mer

AKADEMIER

Vi skräddarsyr Akademier för er organisation. Rekrytering – Digital Onboarding – Utbildning.
Vi har egna LMS system om ni saknar en digital plattform.

Kontakta oss

VISITAS MANAGEMENTUTBILDNING 2019 – 2020

School of Service är med och driver Visitas Managementutbildning.

Läs mer

REKRYTERING

Vi hjälper er rekrytera ledare.

Kontakta oss

INTEGRATION PROJEKT EMPOWER THE FRONTLINE

Var med och utveckla individer, ert företag, branschen och samhället.
Integration. Nystartsjobb. Nya talanger. Arbetsmarknadsprojekt. Effektiv matchning av arbetssökande mot rätt arbetsgivare.

Läs mer

BEMANNING

Integration. Projekt Plant School. Var med och utveckla branschen och hitta en lönsam lösning.

Kontakta oss

KONSULTING OCH KONCEPT

Strategi till koncept.

Kontakta oss

VI HAR LMS/ONLINEKURSER:

För företag och organisationer.
För individer som skall börja i branschen.

Läs mer

FÖLJ SCHOOL OF SERVICE VLOGG

YouTube

KONTAKTA OSS

Vår integritetspolicy Läs mer här

Vill du veta mer?

Join us!

Join the Service - Blogg

  •  

    Advisory Board – Thomas Gynning CEO, Frantzén Group
  • Advisory Board – Lotta Dracke VD/Owner Vasamuseets Restaurang, Chairman of the Board Högskolerestauranger
  • Ilias

    Advisory Board – Ilias Ioannidis, CEO Cocovaja, Service Manager Panini