Affärsutveckling. Konceptutveckling. Projektledning. Operations
Utveckling
Från affärsutveckling till kultur, struktur och operation. Vi tar uppdrag inom. Affärs -strategi- värdegrund- konceptutveckling, projektledning operations och interim.
Affärsutveckling
Vi arbetar med Business Model Canvas eller konceptplan
Värdegrund
Konceptutveckling
Interim och projektledning
Från affär till struktur och operation
Customer Journey Mapping
Operation
Lönsam gästupplevelse – SOP – Arbetsbeskrivningar – Samarbeta för att leverera gästupplevelse
Operation
Vi hjälper er att strukturera operations.
Lönsam gästupplevelse – SOP – Arbetsbeskrivningar – Kök & Matsalsarbete eller andra avdelningar som skall samarbeta för att leverera gästupplevelse
1. Lönsam gästupplevelse och koncept
Öka gästupplevelsen:
Genom att tänka utifrån och in, ur gästen perspektiv så hjälper vi er att förtydliga servicekoncept – från övergripande till detaljer i leverans
2. Värderingar
Säkerställer att värderingar blir operationella. Bidrar till tryggare arbetsplats och ökad gästnöjdhet
3. SOP. Standard Operating Procedure
Standard operating procedures, säkrar leverans och gästnöjdhet. Tydliga steg där alla medarbetare gör samma sak för att säkerställa ditt servicekoncept och stärka gästupplevelsen
4. Arbetsbeskrivningar, rutiner och checklister
Utifrån lönsamhet och gästupplevelse.
- Vilka kritiska punkter skall medarbetarna fokusera på – varje dag?
- Vilka rutiner och checklister behöver ni för att uppnå önskad servicestandard?
5. Samarbete mellan avdelningar
Vem, gör vad och varför?
Är alla avdelningar synkade och bidrar till gästupplevelsen – för att driva upplevelse och koncept?