Skip to content
  • Affärsutveckling. Coaching. Värderingar
  • MY LMS
  • MY LMS Filmning
  • SOS Metod
    • SOS Metod Webkurs
    • Gör test. Om du driver motivation, service och säljbeteenden, guest experience och employer branding i frontlinjen
  • Utbildningar
  • SOS Rekrytering
  • Om oss
    • Blog
  • Kunder
  • Priser & Paket
  • Kontakta oss
  • Affärsutveckling. Coaching. Värderingar
  • MY LMS
  • MY LMS Filmning
  • SOS Metod
    • SOS Metod Webkurs
    • Gör test. Om du driver motivation, service och säljbeteenden, guest experience och employer branding i frontlinjen
  • Utbildningar
  • SOS Rekrytering
  • Om oss
    • Blog
  • Kunder
  • Priser & Paket
  • Kontakta oss
School of Service

School of Service

7 STEG. METOD SOM DRIVER EMPLOYER BRANDING SERVICE & SÄLJBETEENDEN & ÅTERKOMMANDE GÄSTER

7 STEG. METOD SOM DRIVER EMPLOYER BRANDING SERVICE & SÄLJBETEENDEN & ÅTERKOMMANDE GÄSTER
  • Oscar LindebergOscar Lindeberg
  • 9 december, 2020
  • digital educational plattform, digitalize, employerbranding, googlewebstories, leadership, LMS, service, systematize, Uncategorized
7 STEG. METOD SOM DRIVER  EMPLOYER BRANDING SERVICE & SÄLJBETEENDEN & ÅTERKOMMANDE GÄSTER
Instagram LinkedIn Facebook

School of Service. Ett service managementföretag baserat i Sverige som arbetar globalt. Vi arbetar med utveckling inom HoReCa, Retail, Turism.

My LMS är en läroplattform & intranät för onboarding, kurser & livslångt lärande för din organisation.

  • Oscar Lindeberg. VD oscar@schoolofservice.se
  • Ring: +46768 29 99 00

Copyright © 2022 School of Service & MyLMS