Skip to content
SOS
  • Plattform
  • Metod
    • Översikt
    • 1. Guest / Customer Journey
    • 2. Medarbetarbeteenden
    • 3. Service, säljbeteenden & service recovery
    • 4. Ledarskapsverktyget beröm
    • 5. Individuella dagliga mål
    • 6. Gemensamma dagliga mål och kommunikation
    • 7. Slogan
    • 8. Struktur. Arbetsbeskrivningar, SOP och checklistor
  • Priser & Paket
  • Om oss
  • Kontakta oss
  • Mer
    • Utbildningar
      • Utbildningar. Digitala
      • Utbildningar. Fysiska
      • YH – utbildningar
      • Service & Ledarskapsskolan. Webkurs i operativt ledarskap och service.
    • Affärsutveckling. Konceptutveckling. Projektledning. Operations
    • Nyanlända
    • Kunder
    • Trends & Tools
    • Blog
sv Swedish
ar Arabiczh-CN Chinese (Simplified)da Danishnl Dutchen Englishet Estonianfi Finnishfr Frenchde Germanel Greekis Icelandicit Italianno Norwegianpl Polishpt Portugueseru Russianes Spanishsv Swedishth Thaitr Turkish
SOS
sv Swedish
ar Arabiczh-CN Chinese (Simplified)da Danishnl Dutchen Englishet Estonianfi Finnishfr Frenchde Germanel Greekis Icelandicit Italianno Norwegianpl Polishpt Portugueseru Russianes Spanishsv Swedishth Thaitr Turkish
Menu

7 STEG. METOD SOM DRIVER EMPLOYER BRANDING SERVICE & SÄLJBETEENDEN & ÅTERKOMMANDE GÄSTER

7 STEG. METOD SOM DRIVER EMPLOYER BRANDING SERVICE & SÄLJBETEENDEN & ÅTERKOMMANDE GÄSTER
  • Default imageOscar Lindeberg
  • 9 december, 2020
  • digital educational plattform, digitalize, employerbranding, googlewebstories, leadership, LMS, service, systematize, Uncategorized
7 STEG. METOD SOM DRIVER EMPLOYER BRANDING SERVICE & SÄLJBETEENDEN & ÅTERKOMMANDE GÄSTER
Facebook Twitter Pinterest LinkedIn
Previous Post Hyr vår digitala onboarding för säsongspersonal - anpassat till ditt varumärke
Next Post VILL DU SOM VARUMÄRKE GENOM RETAIL ELLER HoReCa ÖKA FÖRSÄLJNING MOT SLUTKUND?

Related Posts

VILL DU SOM VARUMÄRKE GENOM RETAIL ELLER HoReCa ÖKA FÖRSÄLJNING MOT SLUTKUND?

  • 15 december, 2020

Hyr vår digitala onboarding för säsongspersonal – anpassat till ditt varumärke

  • 3 december, 2020
Wine cellar

Vinleverantör. Vi ökar din försäljning genom att utbilda dina kunder och dess medarbetare via webkurser.

  • 29 november, 2020
Facebook Twitter Instagram
  • Plattform
  • Metod
  • Priser & Paket
  • Om oss
  • Kontakta oss
  • Mer

Copyright © 2021 SOS 

  • Plattform
  • Metod
    • Översikt
    • 1. Guest / Customer Journey
    • 2. Medarbetarbeteenden
    • 3. Service, säljbeteenden & service recovery
    • 4. Ledarskapsverktyget beröm
    • 5. Individuella dagliga mål
    • 6. Gemensamma dagliga mål och kommunikation
    • 7. Slogan
    • 8. Struktur. Arbetsbeskrivningar, SOP och checklistor
  • Priser & Paket
  • Om oss
  • Kontakta oss
  • Mer
    • Utbildningar
      • Utbildningar. Digitala
      • Utbildningar. Fysiska
      • YH – utbildningar
      • Service & Ledarskapsskolan. Webkurs i operativt ledarskap och service.
    • Affärsutveckling. Konceptutveckling. Projektledning. Operations
    • Nyanlända
    • Kunder
    • Trends & Tools
    • Blog
  • Login
  • Sign Up

Forgot Password?

Registration confirmation will be emailed to you

← Back to login