Skip to content
SOS
  • Plattform
  • Metod
    • Översikt
    • 1. Guest / Customer Journey
    • 2. Medarbetarbeteenden
    • 3. Service, säljbeteenden & service recovery
    • 4. Ledarskapsverktyget beröm
    • 5. Individuella dagliga mål
    • 6. Gemensamma dagliga mål och kommunikation
    • 7. Slogan
    • 8. Struktur. Arbetsbeskrivningar, SOP och checklistor
  • Priser & Paket
  • Om oss
  • Kontakta oss
  • Mer
    • Utbildningar
      • Utbildningar. Digitala
      • Utbildningar. Fysiska
      • YH – utbildningar
      • Service & Ledarskapsskolan. Webkurs i operativt ledarskap och service.
    • Affärsutveckling. Konceptutveckling. Projektledning. Operations
    • Nyanlända
    • Kunder
    • Trends & Tools
    • Blog
sv Swedish
ar Arabiczh-CN Chinese (Simplified)da Danishnl Dutchen Englishet Estonianfi Finnishfr Frenchde Germanel Greekis Icelandicit Italianno Norwegianpl Polishpt Portugueseru Russianes Spanishsv Swedishth Thaitr Turkish
SOS
sv Swedish
ar Arabiczh-CN Chinese (Simplified)da Danishnl Dutchen Englishet Estonianfi Finnishfr Frenchde Germanel Greekis Icelandicit Italianno Norwegianpl Polishpt Portugueseru Russianes Spanishsv Swedishth Thaitr Turkish
Menu

Coronasäkra dina utbildningar och din kommunikation till medarbetare via digital utbildningsplattform

  • Default imageOscar Lindeberg
  • 29 november, 2020
  • digital educational plattform, digitalize, LMS, systematize
Digital utbildningsplattform
Facebook Twitter Pinterest LinkedIn
Previous Post Nu behöver vi effektivisera medarbetare på ett hållbart sätt - digitalisering och systematisering är lösningen
Next Post Vinleverantör. Vi ökar din försäljning genom att utbilda dina kunder och dess medarbetare via webkurser.
Wine cellar

Related Posts

7 STEG. METOD SOM DRIVER EMPLOYER BRANDING SERVICE & SÄLJBETEENDEN & ÅTERKOMMANDE GÄSTER

  • 9 december, 2020

Hyr vår digitala onboarding för säsongspersonal – anpassat till ditt varumärke

  • 3 december, 2020
Wine cellar

Vinleverantör. Vi ökar din försäljning genom att utbilda dina kunder och dess medarbetare via webkurser.

  • 29 november, 2020
Facebook Twitter Instagram
  • Plattform
  • Metod
  • Priser & Paket
  • Om oss
  • Kontakta oss
  • Mer

Copyright © 2021 SOS 

  • Plattform
  • Metod
    • Översikt
    • 1. Guest / Customer Journey
    • 2. Medarbetarbeteenden
    • 3. Service, säljbeteenden & service recovery
    • 4. Ledarskapsverktyget beröm
    • 5. Individuella dagliga mål
    • 6. Gemensamma dagliga mål och kommunikation
    • 7. Slogan
    • 8. Struktur. Arbetsbeskrivningar, SOP och checklistor
  • Priser & Paket
  • Om oss
  • Kontakta oss
  • Mer
    • Utbildningar
      • Utbildningar. Digitala
      • Utbildningar. Fysiska
      • YH – utbildningar
      • Service & Ledarskapsskolan. Webkurs i operativt ledarskap och service.
    • Affärsutveckling. Konceptutveckling. Projektledning. Operations
    • Nyanlända
    • Kunder
    • Trends & Tools
    • Blog
  • Login
  • Sign Up

Forgot Password?

Registration confirmation will be emailed to you

← Back to login